ارائه یک میلیون و 400 عدد پورت اینترنت در سال 94

94-1425537400

اینترنت یک راه ارتباطی است که تبدیل به ملزومات زندگی شده است. تهران به عنوان پایتخت ایران جز بزرگترین مصرف کننده های دیتا در ایران است. علیرضا صیدی با بیان اینکه در سال ۹۳ در استان تهران ۶۰۰ هزار شماره تلفن ثابت و ۴۵۰ هزار پورت اینترنت پرسرعت با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، گفت:

مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های كاری مخابرات در سال ۱۳۹۴ ارائه سرویس‌های مناسب و با كیفیت به مردم،‌ همراه با پشتیبانی مطلوب در عرصه ارتباطات و مخابرات است.

وی گفت:

از آنجا كه سال ۹۳ سال سرمایه‌گذاری و توسعه برای فراهم ساختن بسترهای مورد نیاز بود، سال ۹۴ استفاده بهینه از منابع موجود در بخش‌های مختلف اعم از حوزه‌های فنی و حوزه منابع انسانی از اولویت‌های محوری شركت خواهد بود. تكمیل فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه پشتیبانی از مشتركان با استفاده‌ی مطلوب از توانائی‌های بسیار بالای نیروهای انسانی شاغل در شرکت و با اتکا به همدلی و همزبانی میان كاركنان و مشترکان از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود و شعار سال ۱۳۹۴ شرکت مخابرات استان تهران را با عنوان «همدلی و همزبانی برای ارائه‌ی خدمات بهتر با استفاده از منابع موجود» سرلوحه فعالیت‌های شركت مخابرات تهران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:

در سال ۱۳۹۳ با تأمین بخش عمده‌ی تجهیزات مورد نیاز كه عمدتاً نصب و راه اندازی شده و بخش دیگری از آن که درحال ورود به کشور و در شرف ترخیص است، بسترسازی مناسبی برای تداوم راهبرد رشد و توسعه زیر ساخت‌ها و ارائه‌ی خدمات مطلوب و به روز در شبكه مخابراتی استان تهران فراهم شد. تقویت زیرساخت‌ها در قالب پروژه‌های بهره گیری از نسل جدید سیستم‌های انتقال نظیر OTN بوده که شرایط مطلوبی را برای ارائه‌ی سرویس مناسب‌تر به سایر اپراتورها و درآمدزایی جهت شرکت را فراهم کرده است.

صیدی افزود:

در حوزه شبكه‌ی دیتا از نظر درآمدی برنامه‌های پیش‌بینی شده محقق شد و برای پاسخگویی به تقاضاهای مشترکان و متقاضیان برای دریافت اینترنت پرسرعت، در حال حاضر آماده‌سازی شبكه برای واگذاری یك میلیون و ۴۰۰ هزار پورت اینترنت پرسرعت با تكمیل تجهیزات در دستور كار قرار گرفته که در نیمه اول سال جاری عملیات نصب و راه اندازی کامل و موردبهره برداری قرار خواهد گرفت.

صیدی در زمینه توسعه و بهبود خدمات پشتیبانی از مشتركان رو به افزایش اینترنت پرسرعت شركت مخابرات استان تهران گفت:

پروژه توسعه و بهبود ارایه خدمات پشتیبانی به مشتركان اینترنت پرسرعت از طریق شماره تلفن ۲۰۲۰ در سال گذشته با توزیع مراكز پاسخگویی در سطح مناطق به خوبی انجام شد. عملیات موفقیت‌آمیزی كه مدت زمان پاسخگویی را به زیر سه دقیقه كاهش داد.

وی افزود:

در راستای توسعه امکانات مرتبط با پشتیبانی مشترکان اینترنت، اقدام به نصب و راه اندازی سیستم کنترلی OSS با تکیه بر توان داخلی شرکت و شرکت طرف قرارداد ایرانی شده که این سیستم قابلیت پاسخگویی به درخواست متقاضیان را در کمترین زمان و به بهترین نحو مطلوب فراهم می‌سازد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در زمینه‌ی رفع خرابی تلفن ثابت گفت:

كاهش حجم شکایات نشان از عملكرد مثبت همكاران شركت دارد.

وی با بیان اینکه بهبود عملکرد در زمینه نگهداری و رفع خرابی لینك‌هایی كه در اختیار سایر اپراتورها قرار داده بودیم نیز از پروژه‌های موفق سال ۱۳۹۳ شركت است گفت:

در سال گذشته بصورت پایلوت با شركت ارتباطات سیار این پروژه وارد مرحله اجرایی شد.

علیرضا صیدی با بیان اینکه در سال ۹۳ در استان تهران ۶۰۰ هزار شماره تلفن ثابت و ۴۵۰ هزار پورت اینترنت پرسرعت با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، گفت:

مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های كاری مخابرات در سال ۱۳۹۴ ارائه‌ی سرویس‌های مناسب و با كیفیت به مردم، ‌همراه با پشتیبانی مطلوب در عرصه ارتباطات و مخابرات است.

وی گفت:

از آنجا كه سال ۹۳ سال سرمایه‌گذاری و توسعه برای فراهم ساختن بسترهای مورد نیاز بود درسال ۹۴ استفاده بهینه از منابع موجود در بخش‌های مختلف اعم از حوزه‌های فنی و حوزه منابع انسانی از اولویت‌های محوری شركت خواهد بود. تكمیل فعالیت‌های انجام گرفته شده در حوزه پشتیبانی از مشتركان با استفاده مطلوب از توانائیهای بسیار بالای نیروهای انسانی شاغل در شرکت و با اتکا به همدلی و همزبانی میان كاركنان و مشترکان از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود و شعار سال ۱۳۹۴ شرکت مخابرات استان تهران را با عنوان «همدلی و همزبانی برای ارایه خدمات بهتر با استفاده از منابع موجود» سرلوحه فعالیت‌های شركت مخابرات تهران خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:

در سال ۱۳۹۳ با تأمین بخش عمده تجهیزات مورد نیاز كه عمدتاً نصب و راه اندازی شده و بخش دیگری از آن که درحال ورود به کشور و در شرف ترخیص است، بسترسازی مناسبی برای تداوم راهبرد رشد و توسعه زیر ساخت‌ها و ارائه خدمات مطلوب و به روز در شبكه مخابراتی استان تهران فراهم شد. تقویت زیرساخت‌ها در قالب پروژه‌های بهره گیری از نسل جدید سیستم‌های انتقال نظیر OTN بوده که شرایط مطلوبی را برای ارائه سرویس مناسب‌تر به سایر اپراتورها و درآمدزایی جهت شرکت را فراهم کرده است.

صیدی افزود:

در حوزه‌ی شبكه دیتا از نظر درآمدی برنامه‌های پیش‌بینی شده محقق شد و برای پاسخگویی به تقاضاهای مشترکان و متقاضیان برای دریافت اینترنت پرسرعت، در حال حاضر آماده‌سازی شبكه برای واگذاری یك میلیون و ۴۰۰ هزار پورت اینترنت پرسرعت با تكمیل تجهیزات در دستور كار قرار گرفته که در نیمه اول سال جاری عملیات نصب و راه اندازی کامل و موردبهره برداری قرار خواهد گرفت.

صیدی در زمینه توسعه و بهبود خدمات پشتیبانی از مشتركان رو به افزایش اینترنت پرسرعت شركت مخابرات استان تهران گفت:

پروژه توسعه و بهبود ارایه خدمات پشتیبانی به مشتركان اینترنت پرسرعت از طریق شماره تلفن ۲۰۲۰ در سال گذشته با توزیع مراكز پاسخگویی در سطح مناطق به خوبی انجام شد. عملیات موفقیت‌آمیزی كه مدت زمان پاسخگویی را به زیر سه دقیقه كاهش داد.

وی افزود:

در راستای توسعه امکانات مرتبط با پشتیبانی مشترکان اینترنت، اقدام به نصب و راه اندازی سیستم کنترلی OSS با تکیه بر توان داخلی شرکت و شرکت طرف قرارداد ایرانی شده که این سیستم قابلیت پاسخگویی به درخواست متقاضیان را در کمترین زمان و به بهترین نحو مطلوب فراهم می سازد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران در زمینه رفع خرابی تلفن ثابت گفت:

كاهش حجم شکایات نشان از عملكرد مثبت همكاران شركت دارد.

وی با بیان اینکه بهبود عملکرد در زمینه‌ی نگهداری و رفع خرابی لینك‌هایی كه در اختیار سایر اپراتورها قرار داده بودیم نیز از پروژه‌های موفق سال ۱۳۹۳ شركت است، گفت:

در سال گذشته بصورت پایلوت با شركت ارتباطات سیار این پروژه وارد مرحله اجرایی شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *